Pogoji uporabe

 

Pogoji uporabe spletnega mesta www.probiro.si


 

 

IZKAZNICA PODJETJA

Probiro
Probiro, Robert Pergar s.p.
Laze pri Borovnici 20a
Davčna številka: SI87933721
Matična številka: 6806147000
IBAN (TRR) SI56 6100 0001 0265 663
Datum vpisa subjekta v register: 15. 03. 2015

CENIK

Ceniki predstavljajo osnovno informacijo, s katero informiramo svoje partnerje o ponudbi, ceni in osnovnih specifikacijah blaga. Cene so v EUR in vsebujejo DDV. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne objave. Posebne ponudbe veljajo do razprodaje zalog. Napake niso izključene. Pridržujemo si pravico do sprememb cen ter pravico do napake pri objavi cene.

OBVEŠČANJE

Kupce informiramo z osnovnimi podatki po pošti in elektronski pošti ter na spletni strani. Elektronska pošta predstavlja prednostni način komuniciranja s poslovnimi partnerji. Če želite prejemati elektronska obvestila na svoj e-poštni naslov, nam pišite na: narocila@probiro.si

NAROČILA

Cenik, ki se pošilja kupcem, predstavlja osnovno informacijo, na osnovi katere se kupcu v skladu z njegovim povpraševanjem izdela predračun. Predračun pošljemo v skladu z željami kupca po pošti ali po elektronski pošti.

CENE

Cene obračunavamo v skladu s cenikom podjetja ali v skladu s pisnimi dogovori med prodajnim oddelkom in kupcem. Kot pisni dogovor velja elektronska pošta ali potrdilo po pošti.

PLAČILA

Kupec, ki se odloči za nakup, ima na izbiro plačilo dostavljalski službi z odkupnino (GLS, pošta), plačilo po predračunu ali pa plačilo po predračunu in prevzem v naši poslovni enoti na Poljanski cesti 22 v Ljubljani.

DOBAVA BLAGA

Ob izdaji blaga izpišemo dobavnico. Prejem blaga kupec potrdi s podpisom dobavnice. Podpisana dobavnica pomeni, da je kupec prejel pošiljko in izdelke, navedene na dobavnici. Pri naročilih, katerih vrednost je večja od 300 EUR z DDV, organiziramo dostavo na lastne stroške. Reklamacije glede dobavljene opreme sprejemajo komercialisti po elektronski pošti v osmih (8) dneh po datumu na dobavnici. Predvideni čas dobave, če je izdelek na zalogi, je 1–3 dneve od naročila. Če izdelka ni na zalogi, vas o predvidenem datumu dobave obvestimo.

PIŠKOTKI

Za potrebe spletne strani uporabljamo naslednje piškotke:

Piškotek seje
Nujen za delovanje sistema za urejanje in prikaz vsebin. Ta piškotek skrbi za pravilen sprejem elektronskih sporočil in vsebin na spletni strani. Piškotek se izbriše, ko uporabnik zapusti spletno stran.

Piškotek spletna košarica 
S tem piškotkom ohranjamo vsebino košarice, tudi ko zaprete brskalnik in ga naslednjič odprete. Vsebina košarice v samem piškotku ni razvidna.

Piškotki za pomnjenje uporabniških nastavitev
Uporabljamo piškotke za pomnjenje uporabniških nastavitev, kot je piškotek, ki vsebuje informacijo o sprejetju ali zavrnitvi piškotkov.

Piškotki Google maps
Uporabljamo piškotke za pomnjenje uporabniških nastavitev na vdelanih zemljevidih.

Piškotki Google Analytics

S temi piškotki beležimo statistiko obiskovalcev. Ti piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih informacij, služijo le zagotavljanju unikatnosti obiskov. Več o piškotkih Google Analytics, njihovem namenu in trajanju si lahko preberete na spletni strani Cookie statement. Če želite blokirati Google Analytics, lahko to storite na tej spletni strani.

Kako upravljati s piškotki?

Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite svoje piškotke. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko naprej uporabljate našo spletno stran, vendar določene podstrani ne bodo delovale. V nadaljevanju se nahajajo povezave do navodil, kako lahko izključite piškotke na svojem spletnem brskalniku:

VARNOST

Naša želja pri ProBiro je, da naši kupci nakupujejo varno, udobno in predvsem brez skrbi. Zavedamo se pomembnosti zadovoljnih kupcev, zato vam omogočamo, da v roku 14 dni izdelek vrnete ali zamenjate.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in preostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

ZAMENJAVA IZDELKA

Postopek zamenjave je preprost. Izdelek lahko zamenjate v roku 14 dni od prevzema. Izdelek, ki ga imate doma, zapakirajte in zaščitite originalno embalažo ter ga pošljite na naš naslov skupaj z obrazcem za vračilo izdelka, ki ga dobite tukaj. Paketu priložite fotokopijo računa in izpolnjen obrazec za vračilo izdelka. Če na računu ni zapisanih vaših podatkov, nam priložite še obrazec s svojimi podatki in dopišite, kateri drug izdelek želite. Naročeni izdelek vam bomo poslali v najkrajšem možnem času. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in z vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

VRAČILO IZDELKA

V roku 14 dni od prevzema naročenega blaga imate pravico odstopiti od pogodbe, in sicer brez navedbe razloga za svojo odločitev (43. člen ZVPOT). V tem roku nam na e-poštni naslov narocila@probiro.si sporočite, da odstopate od pogodbe. Po vaši najavi odstopa od pogodbe začne teči 30-dnevni rok, v katerem morate izdelek vrniti. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in z vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Paketu, ki ga vračate, obvezno priložite izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov in fotokopijo računa. Na obrazec poleg svojih podatkov vpišite tudi številko svojega tekočega računa, na katerega bomo v roku 14 delovnih dni po prejemu vrnjenih izdelkov nakazali kupnino (razen če bo dogovorjeno drugače). Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika.

Pri vračilu, menjavi ali reklamaciji izdelkov ne pozabite priložiti obrazca in fotokopije računa.

Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Reklamacije izdelkov, poškodovanih med prevozom, se upošteva v roku sedmih (7) dni od prevzema pošiljke. Poznejših reklamacij ne upoštevamo. Če so na izdelku že ob prevzemu opazni znaki poškodb, lahko kupec pošiljko zavrne, od poštnega uslužbenca pa zahteva sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako bomo lahko kupcu kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.

STVARNE NAPAKE

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet, oziroma kažejo lastnosti, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najpozneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec z opisom stvarne napake, tako da bo postopek hitreje stekel. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. Če prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka pisno obvestimo, da je napaka sporna. 
Pozor! Če je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Če boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu.

Spori se rešujejo na pristojnem organu glede na sedež potrošnika.

Obrazec za vračilo izdelka najdete TUKAJ.

OPIS TEHNIČNIH POSTOPKOV ZA SKLENITEV POGODBE

Ko najdete želeni izdelek in bi želeli opraviti nakup po izpisani ceni, kliknite gumb Dodaj v košarico. Če bi želeli še kaj dodati, lahko pritisnete gumb Nazaj v trgovino, kjer boste ponovili prvi korak.

Ko imate vse izdelke izbrane z gumbom V košarico, imate v košarici možnost spremembe količin, ki jih spreminjate z gumbom + ali -, s križcem pa lahko izbrani izdelek odstranite.

Spodaj izberite način dostave, ki vam najbolj ustreza. Če je treba doplačati za poštnino, se bo cena temu primerno spremenila. Zgoraj desno lahko izberete način plačila. Če izberete plačilo po povzetju, bo po prejetju izdelka z dostavno službo treba plačati kurirju, ki vam je blago dostavil. V primeru plačila po predračunu vam pošljemo predračun z vsemi podatki za nakazilo zneska.

Po izbiri plačila kliknite Nadaljuj na naslednji korak. V polje Podatki o plačniku zapišite vse svoje podatke, če pa imate še kakšne opombe, jih zapišite v polje Dodatne informacije.

Na koncu je treba še klikniti, da se strinjate s pogoji poslovanja družbe Gigatron d.o.o. Ko zaključite, izberite le še Potrdi in zaključi nakup.

POGODBA MED KUPCEM IN PRODAJALCEM

Pogodba oziroma naročilo je poslano kupcu na elektronski poštni naslov, ki ga je kupec vpisal. Izvod shranimo tudi v podjetju Probiro. Po želji lahko naročilo še enkrat pošljemo kupcu.